Nordean henkilöasiakkaiden palvelukatko päättyi

Nordean palvelukatkon oli tarkoitus päättyä sunnuntaina. Vesa Moilanen / LEHTIKUVA

STT

Nordean suunniteltua pidemmäksi venynyt palvelukatko päättyi henkilöasiakkaiden osalta tiistaina illalla. Pankki ilmoitti verkkosivuillaan, että henkilöasiakkaiden palveluissa ei ollut enää tiedossa olevia häiriöitä.

Viivästyneet Kelan etuudet kirjautuivat Nordean asiakkaiden tileille jo aiemmin tiistaina, pankki tiedotti aamupäivällä.

Yrityspalveluiden osalta Nordean Corporate Netbankissa tilitapahtumat eivät kuitenkaan näkyneet vielä tiistaina illalla.

Nordean sunnuntaina alkanut palvelukatko on venynyt poikkeuksellisen pitkäksi. Nordea tiedotti etukäteen laajasta palvelukatkosta, jonka oli tarkoitus päättyä sunnuntai-iltana.

Kommentoi